God morgon

God morgon allihop!

Snart beger jag mig till skolan. Jag ska ta bussen som går 08.39, för jag börjar 09.15 idag. Sen hoppas jag verkligen inte att dagen håller på ända tills kl:14.00 som alla säger att den gör, för så länge orkar jag inte gå idag. Annars idag ska jag nog ner till stan en sväng efter skolan, sen träna och senare ikväll blir det utgång med några av damerna. Och vi är oplanerade som vanligt, vi vet inte vart vi ska förfesta än. Men det märker vi! Hoppas att ni får en jätte bra dag, nu är det dags för frukost. Pusskram!

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Halloj



Jag kan rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392. Genom att värva några vänner/familjemedlemmar så får du presentkort på KICKS på 150 kronor. Självklart är allting gratis.



Läs mer på min blogg om du vill veta mer :)



ha de gott

2008-08-22 @ 08:39:14
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0