God morgon

God morgon allihop!

Kom hem nyss, gårdagen blev väl inte jätte lyckad. Men just nu sitter jag här hemma hos mig, har precis kommit hem från Robin. Han var så snäll och hämtade mig igår, för jag var inte alls sugen på att vara kvar eftersom det var så tråkigt. Så man kan säga att jag var hemma ganska tidigt, runt halv 1 tiden blev det.

Annars idag ska jag iväg och jobba nu kl:12.30 - 14.00, sen kommer Robins familj ner så vi ska umgås med dom och ha det allmänt trevligt. För det var ett himla tagsen jag träffade dom, så det blir trevligt. En helt underbar familj vill jag lova! Som alla kanske märkt också, så har det härliga sommarvädret försvunnit och nu är vi tillbaka i regniga sverige igen. Fast det är ändå lite skönt att det regnar, med tanke på att det varit kanon väder ett bra tag nu. Men nu måste jag hoppa in i duschen och äta lite frukost (gröt med lingon och mjöl). Det ska bli smarrigt, men hoppas att ni får en bra dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0