Valborg

God morgon allihop!

Vaknade för en liten stund sen, har diskat och lite så. Tänkte att jag skulle äta lite frukost snart och hoppa in i duschen. För idag har jag ingen skola att stressa iväg till, skönt det. Men jag har annat jag måste fixa, så det kommer bli en ganska stressig dag ändå tror jag. Ikväll blir det spring inspiration och utgång, det kommer bli en riktigt bra kväll med underbart trevligt folk. Men nu när jag har duschat, så måste jag fixat i ordning mig, för jag ska nämligen ner till stan och fixa lite tills ikväll, vet faktiskt fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Så har lite problem! Sen ska jag försöka hinna sola och sedan möta upp Fidde. Efter det ska jag hem och sen drar jag mig nog vidare till min käre vän Emmie, där jag ska fixa mig och så innan vi åker till spring 08. Hoppas ni får en jätte bra dag. Kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

provet då? ;)

2008-04-30 @ 10:48:54
Postat av: alexandra

svar: haha, men det sket jag i ;)

2008-05-01 @ 11:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0