Söndag

Helgen har verkligen gått jätte fort, det är redan söndag. Och idag skiner inte solen ute, blev väldigt besviken när jag vaknade. Med tanke på att man har vaknat upp hela veckan med sol, men så var det inte idag. Vaknade jag upp hos älsklingen, blev en mysig morgon. Med frukost och mys framför tvn. Sen var vi tvungna att åka eftersom han skulle iväg och spela fotbolls match. Dom förlorade med 4-3, badbad! Men så är det ibland, man kan tyvärr inte alltid vinna. Men resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, kollat på tv och pluggat en del. Jag har nämligen prov imorgon i aerobics & hälsa. Hoppas verkligen att det kommer gå bra på provet! Senare idag ska jag iväg och träna på sense, det blir lite konditionsträning och styrka + att jag känner för att sola, ska jag?

Men gårdagen tillbringade jag och älsklingen hos Kristoffer och Jonatan och massa annat trevligt folk. Jag hade ganska trevligt, blev inte en jätte lång kväll. Det bästa under kvällen var Kristoffers tal till Jonatan, det var så fint och om jag måste erkänna så fick jag faktiskt tårar. Men hoppas ni haft en bra helg, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0