Praktik

Första dagen på min praktik plats idag! Jag ska vara på Once i två veckor nu, ska bli himla kul faktiskt. Jag ser verkligen fram emot det, personalen är så otroligt trevliga och roliga. Personalen är ju verkligen viktig om man ska trivas med sitt "jobb", så jag tror att det kommer bli två riktigt bra veckor. Idag jobbade jag till 18.00, så man är ju hemma runt 18.30 ungefär. Men nu tänkte jag åka iväg och träna på gymmet, idag blir det lite konditionsträning och lite styrka. Sen efter det ska jag nog till min älskling Robin och mysa!

Men jag behöver er hjälp, ge mig lite förslag vad jag kan köpa till min pojkvän i ett års present? Jag vet kanske vad jag ska köpa, men vill ha lite tips ändå. Det är alltid bra att ha tycker jag!

Men hoppas ni haft en bra dag, för det har jag haft. Kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

God morgon!

2008-04-08 @ 08:14:00
URL: http://carolineklaesson.blogg.se
Postat av: Cristel

gör nåt personligt ;D

2008-04-08 @ 17:15:33
URL: http://cristelles.blogg.se
Postat av: Emma

Köp ingen present :) Hitta på något mysigt med honom istället :)

2008-04-08 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0