Nytt

Detta är mina favoriter av det som är ny inkommet på Gina tricot. Jag älskar klänningen och den rosa/röda bodyn är väldigt lik den bodyn jag vill ha från monkigirl. Så det blir perfekt! Sen det gula linnet, var väldigt sött tyckte jag. Tänkte att jag skulle ner till stan imorgon och testat allt det jag vill ha från gina, för det är ganska mycket just nu. Sen skulle jag ju köpt dom bei chinosen men dom var slut i min stolek, så jag hoppas verkligen att dom får in nya. För jag vill måste ha ett par! Men nu ska jag ut på våran framsida och sätta mig och plugga naturkunskap. Kan behövas, med tanke på att jag inte kollat någonting och jag har prov imorgon. Ha det bra så länge, kram!


image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0