Nattbesök

Inatt fick man trevligt natt besök av Mathilda, Simon och Fidde. Vi hade det jätte trevligt, satt och pratade om allt möjligt. Vi var ute och pratade ett bra tag och jag fick mig en bra sömn sen eftersom jag var så sjukt trött så somnade jag nästan på en gång när jag kom hem sen.

Men nu håller jag på och fixar i ordning mig, ska sminka mig strax och fixa håret. Eftersom jag ska ner till stan och träffa Emmie. Jag la undan ett otroligt sött linne igår från Gina tricot. Det satt tajt över brösten och sen var det volanger ner till, hur söt som helst. Och jag hoppas verkligen att den kommer sitta bra, för jag vill ha den. Men nu borde jag snabba mig lite, ha en bra dag passa på och njut av solen. Kram!



Kommentarer
Postat av: Ebba

fin blogg =)

2008-04-26 @ 12:56:40
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0