Munksjön

Har tagit min vanliga runda runt munksjön nu, det var hur skönt som helst. 14 grader var det ute såhär dags! Kändes som en härlig sommar kväll. Jag hoppas att värmen håller i sig som jag sagt ett antal gånger innan, men jag tror inte det är bara jag som vill att värmen håller i sig eller hur?

Nu har jag precis duschat, ska lägga mig framför tv och kolla på prison break. Någon som följer det? Själv har jag varit lite dålig på att följa det, förra säsongen kollade jag på varenda avsnitt. Men inte nu, vet faktiskt inte varför. Jag har väl helt enkelt inte haft tid. Men idag ska jag ta mig tid till att kolla på det, för det är faktiskt riktigt bra! Men hoppas ni haft en jätte bra dag, god natt. Kram!

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0