Helg

God morgon allihop!

Äntligen är det helg och fredag igen, tiden går verkligen jätte fort. Det börjar närma sig slutet, bara 7 veckor kvar till sommarlovet. Dom veckorna kommer gå så fort! Jag vill verkligen ha sommar lov nu, men med tanke på att jag ska jobba hela sommaren så är det väl ändå inte så lockade med lov. Men pengar blir det, så klaga ska jag inte göra! Men tänk vad skönt det hade varit att åka iväg utomlands i sommar och bara njuta av solen och värmen. Åh, jag måste bara boka en resa efter jag slutat jobba i sommar. Jag vill mer än gärna åka utomlands med min älskling, det hade varit så mysigt att bara åka iväg vi två. Vi hade haft det helt underbart!

Men vädret här i Sverige förtillfället är verkligen jätte bra, det är strålande solsken och klar blå himmel. Riktigt vår väder! Men hörde att någon sa att det skulle bli mycket sämre väder nu i helgen och det var ju lite tråkigt. Bara hoppas på att väderprognoserna har fel denna gången, för det brukar dom ha när dom säger att det ska bli sol och istället blir det regn. Man får helt enkelt hoppas på att dom har fel denna gången! Men strax ska jag iväg till skolan, eftersom att jag börjar 9.15. Måste säga att det är aldrig fel med sov morgon på en fredag! Idag blir det inte så lång dag i skolan som tur är, tror jag slutar runt 14 tiden. Efter skolan ska jag ner till stan med Lovisa, ska bli lika kul som alltid. Efter jag varit på stan ska jag ut och gå runt munksjön. Ikväll vet jag inte hur min kväll kommer att se ut, har inte bestämt vad jag ska göra än så länge. Men det kommer väl antar jag! Nu måste jag gå och sminka klart mig, hoppas ni får en bra dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0