God morgon

God morgon allihop!

Gick upp för en liten stund sen, har duschat och ätit lite frukost nu. Jag förstår inte, jag är så himla trött nu för tiden, iallafall på morgonen. Jag brukar nästan aldrig vara så trött på morgonen och nu orkar jag typ inte gå upp! Haha.
Idag blir det jobb)praktik) mellan 10-18 på once som vanligt, efter det ska jag träffa Lovisa. Vi måste upp till Stadsparksvallen, för att vi måste lägga in alla "varor" i kioskerna. För ni vet väl att första hemma matchen för J-södra är nu den 19 April kl:16.00. Jag hoppas faktiskt att det kommre gå bättre för dom detta året, för förra året var det väl lite sådär. Men iallafall nu måste jag fixa i ordning mig och leta lite kläder. känns som jag inte har något att ha på mig. Hoppas ni får en jätte bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0