God morgon

God morgon allihop!

Vaknade för en liten stund sen, har precis duschat. Tänkte föna håret lite och fixa i ordning mig. Fick säga hejdå till min älskling Robin i morse kl halv 7, eftersom han ska till Göteborg hela helgen med laget. Tänk att man kan tycka en helg kan vara jätte lång bara för att ens pojkvän ska iväg. Jag kommer iallafall sakna honom mycket, jag är så van att ha han runt omkring mig!

Men äntligen fredag igen, börjar kl: 09.15 och sen ska jag ska inte tillbaka till skolan förräns om två veckor, för vi har nämligen praktik v 15 och 16. Det ska bli väldigt roligt.! Jag ska vara på ONCE, det är en klädbutik. Får hoppas att jag kommer trivas bra! Men jag tror inte det kommer vara några problem, eftersom personalen är jätte trevliga och pratglada.

Men hoppas ni få en bra dag och en jätte bra helg. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0