God morgon

God morgon allihop!

Sitter i skolan nu och är väldigt trött! Men får tänka positivt med tanke på att jag slutar runt 10 någon gång. Efter skolan ska jag hem och sen kommer Emmie till mig, vi ska bli klara med vårat "schema" till aerbocis passet som vi ska ha imorgon. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Sen efter det ska jag på jobb intervju på MAX hamburgare, haha. Jobbet är bättre än inget, alltid bra att tjäna lite extra pengar så varför inte hos max. Får hoppas att jag får jobbet iallafall. Sen efter intervjun tänkte jag åka upp till A6. Och senare ikväll ska jag träna lite styrka och konditionsträning. Men hoppas ni får en bra dag, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0