Om en vecka . . .

Godmorgon sweetheart's!

Ny vecka, med nya tag. Om exakt en vecka vid denna tiden sitter jag på planet påvägs till Washington. Jag längtar, men är sjukt nervös då jag flyger jag. Idag vid 06.55 var jag och Jonna ute och gick en powerwalk på ca 50 min, vilket var super härligt när tempot var uppe. Det blev mycket prat och skvaller som vanligt . . . Men nu sitter jag här och äter frukost, tänkte hoppa in i duschen sen och efteråt ska jag lägga mig brevid min sambo som ligger i sängen och är jätte trött.

Senare idag ska jag umgås med pärlan Johanna, vi ska till friskis och sen fixa biljetter till Spring Inspiration. Men sen får vi se vad vi hittar på efter det, hoppas ni får en jätte bra dag. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0