Lovely day

Idag bestämde jag mig för att sova ut ordentligt. Vilket var väldigt behövligt! Sen framåt eftermiddagen skrev jag och min fina Robin på kontraktet på lägenheten så nu är det skriftligt att vi flyttar in den 1 Mars i våran nya lägenhet. Efter det åkte jag hem till min mor någon timme, där vi drack te och pratade om allt möjligt. Sedan hämtade min lilla Greta (Lovisa) upp mig och vi åkte till A6 och shoppade. Men kvällen har tillbringats med underbara Ajnur, vi lagade mat och pratade massor. Jag har haft super trevligt, som alltid!



Bild: Jag och Ajnur, balen 20 maj 2009

Kommentarer
Postat av: Ajnur

Dags o ta lite nya bilder på oss sötnos.. Balbilderna på mig e inte så nice :)

2010-02-10 @ 08:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0