Valborg

Hej allihop! Igår hade jag tyvärr ingen lust alls att blogga, men sådana dagar måste man ha ibland också eller hur? ; ) Gårdagen bestod av jobb mellan 06.00-16.00 och efter jobbet mötte jag upp goingen Johanna på stan. Vi åt på Kaffe bönan och det blev min favorit (grillad kyckling med tortilla), det blev även massa prat och skratt som vanligt. Efter det åkte vi upp till A6 och kollade lite. Jag la undan tre plagg som jag funderar på och köpa nu innan jobbet. Men vi får se hur det blir med det . . . Resten av kvällen igår tillbringades med min fina pojkvän, vi kollade på "Hachiko" och jag grät som bara den. Det är en film jag rekommenderar starkt!


Idag gick jag upp strax efter kl:09.00, sen började jag och städa lägenheten lite och efteråt körde jag ett hårt träningspass i 1h. Men nu sitter jag hemma hos min mamma och umgås lite, fast snart måste jag åka eftersom jag börjar jobba vid 16.45-21.30 ikväll. Ha en riktigt bra Valborg, Kärlek!

Bilder från igår:


Kommentarer
Postat av: emmie

kycklingtortilla utan mig...buhu

2010-04-30 @ 21:34:11
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0