Morgons powerwalk

God morgon allihop!

Ny vecka och sista plugg veckan i skolan. Hur underbart känns inte det då?

Men nu kom jag hem för en stund sen från en härlig morgons powerwalk i 1,5 h. Jag passade på och njuta ordentligt av det underbara vädret och det ska jag göra hela eftermiddagen också innan jag ska iväg och jobba. Fast måste förbi stan en snabbis också och köpa i.d smink och sen lämna in min andra balklänning som måste fixas till innan den andra balen är den 2 juni, hoppas att han hinner det. Ne nu är det dags för frukost på min balkong, ha en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: - Hanna

Heelsen kommer från Scorett:)

2009-05-25 @ 10:54:40
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0