Salong Kronan

Good morning!

Kände att jag verkligen behövde sova ut idag, även fast jag somnade rätt tidigt igår. Jag har nämligen börjat känna mig lite hängig. Robin har inte varit helt hundra han heller och det är mycket möjligt att han har smittat mig med sin förkylning och hosta. Men idag ska jag till salong kronan (som Nadja tipsade om på jobbet) och där ska jag slinga håret och klippa mig. Hon lär vilja klippa av en bra bit den här gången, för det är rätt slitet. Men jag hoppas att jag blir nöjd, fast det tror jag att jag blir. Med tanke på hur mycket gott man hört om henne. Hoppas att ni får en bra dag, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: nikki

kronan är superbra ! :)

2009-08-27 @ 14:26:13
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0