Fredag

Fredag igen, veckodagarna går otroligt fort. Slutade kl:10.45 idag, sen efter skolan mötte jag upp Jonna. Vi åt lunch på Jensen´s, det var mycket gott. Och efter det blev det hård träning på gymmet. Så nu har jag duschat och fixat i ordning mig och vi ska snart ta bussen till A6 eftersom hon börjar jobba vid fyra. Och då ska jag möta upp mathildababy, vi ska umgås en liten stund.

Men Ikväll blir det en myskväll med min älskling, vi ska ut och äta på resturang och sen blir det hem till mig, kolla på film, tända ljus och ha det riktigt mysigt. Det finns ingen bättre än du Robin! Men nu ska jag och jonna med bussen, hoppas att ni får en trevlig fredag.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0