Woops!

Idag lyckades jag försova mig rejält, vaknade av att Emmie ringde vid halv 8. Och jag skulle gått upp vid 06.50. Så jag hann inte åka till den första lektionen, surt för det var ju faktiskt aerobics och det är himla kul + bra träning. Men nu blev det som det blev! Jag och Robin brukar nämligen alltid snozza i 1h timme om inte mer, sen idag hade jag tydligen glömt och ställa om klockan. Och det är robin också väldigt bra på att göra, så jag gjorde ett robin misstag ;) haha.

Men nu är jag hemma för jag har två timmars rast innan min sista lektion, men efter den lektionen ska jag umgås med mathilda. Vi ska nog upp till A6 en sväng, för jag måste hitta ett par stövlar. Har ni några bra tips om vart det finns svart snygga och smala stövlar? Isåfall kan ni ju hojta till, för jag vill gärna ha tips. Men ha en bra dag, nu ska jag lägga mig framför tvn lite innan jag ska med bussen.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0