Halmstad hela helgen

Ne nu ska jag börja packa lite smått, för jag ska snart till min älskling och imorgon kl:10.30 åker vi hem till hans föräldrar i Halmstad och stannar där tills på söndag. Vi ska fira honom där med hans släkt och så, sen ska mina föräldrar komma upp på lördag också och umgås med oss. Sen är det julmarknad där, så det kommer bli himla mysigt. Ska bli kul och träffa dom igen, för det känns som det var jätte längesen vi träffade dom och lilla Nellan.

Hoppas ni haft en bra dag, Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hej alexandra :)

hoppas allt är bra med dig!

Tänkte bara höra vart du köpt dom där ursöta rosa vita öronhängena ifrån noir?? :) Så söta!

Kramis

2008-11-28 @ 15:02:48
URL: http://ellinorejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0