Morning

God morgon allihop!

Det blev lite ursel uppdatering igår, men det är inget man kan göra. Det var fint väder, så det blev att man låg ute i stort sätt hela dagen. Sen åkte jag och älsklingen upp till A6, där jag köpte mig en blusklänning från MQ. Sedan åkte vi hem till honom och började packa ner allt till flytten och det var en hel del vi packade. Men det finns mycket kvar! Senare framåt kvällen tog vi oss en kvällspromenad, det var så mysigt.

Idag efter jobbet ska jag ner till stranden med Mathilda och Emmie, får hoppas att man får lite färg idag och så man får bort min bränna från min andra bikini. För jag lär använda min nya gröna volang bikini mer. Det blir nog att vi ligger nere på vätterstranden i stort sätt hela dagen, sen ikväll ska jag iväg och träna på sense och det blir lite styrke träning och konditionsträning. Men hoppas att ni får en jätte bra dag i det fina vädret, njut så länge det varar. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0