Finalisterna


Åh, det blev mina favoriter Alice & Kevin i finalen!

Nu har jag suttit hos robinälskling en stund och pratat om det jobbiga, det är så underbart att ha en sån omtänksam och underbar pojkvän. Han får en alltid på gott humör, vad han än gör så gör han mig lycklig. Och jag blir lyckligare och lyckligare för varje dag som går. Jag är så glad att jag har honom, jag älskar dig!

Men jag jobbade ju som sagt ikväll mellan 15.30- 22.15, fick besök av bästa barndomsvännen Jonna också. Så vi hann stå och prata lite. Men sen var det inte precis den bästa dagen på jobbet, inget gick som jag ville. Kass"datorn" pajade för stunden och en hel del annat. Så det har bara varit jobbigt att jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0