BARA EN DAG KVAR

Godmorgon fina läsare! Bara en dag kvar till julafton, jag längtar för det ska bli så mysigt. Men vart har denna vecka tagit vägen egentligen. Hela veckan har bara rusat förbi! Igår hann jag inte blogga något mer, eftersom jag kom hem rätt sent från bästa Johanna. Jag blev super glad för det jag fick av henne i julklapp, jag får se om jag hinner visa er senare idag. Annars får ni hålla ut ; ) Nu sitter jag i allafall på bussen påväg till jobbet, så jag kommer jobba fram till 15.00. Sen måste jag stressa och fixa lite saker tills imorgon och jag hoppas även min röda klänning kommer idag på posten som jag tänkt ha imorgon(fast det ser inte ljust ut). Mindre kul, eftersom jag inte har en plan B. I vilket fall går tåget vid 18.30 idag och då åker jag och min sambo till Halmstad. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0