Tröttis

God morgon allihop! Lyckade försova mig till min första lektion idag, så jag sov vidare. Och älsklingen hade skrivit en gullig lapp till mig, som jag egentligen skulle sätt i morse när jag gick upp. (som jag aldrig gjorde) Så han vart inte glad ; )  Men nu är jag uppe och har precis fått i mig lite frukost. Och Robin har åkt till högskolan, därför tänkte jag göra lite fint här hemma tills han kommer hem och sen ska vi iväg och luncha.


Min söta lapp jag fick i morse av Robin, han kan allt vara lite barnsligt söt.


Och senare idag framåt tre tiden ska jag möta upp min bästa killkompis Pontus för och prata om balen och sånt kul. Och vem vet, det kanske blir en tripp till solariöarna också, för jag behöver sola. Sen ska jag ut och gå en promenad, även fast det kanske inte är så bra när jag mår som jag gör nu. Men jag vill röra på mig! Hoppas att ni får en bra dag, för det ska jag ha.

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0