TIKEI.SE

Idag gjorde jag en liten beställning på smink från Tikei.se , min pojkväns syster har rekommenderat detta till mig och hon säger att det är jättebra. Jag hoppas att jag blir lika nöjd som hon är!

Jag har använt Id's smink länge nu, men tycker inte det är värt så mycket pengar eftersom en foundation burk nu mera ligger på 435 kronor i butik. Istället får jag en lika stor foundation burk för 129 kr. Hur bra?

Detta  beställde jag idag och jag fick allt för bara 287kr.

- Foundation Neutral 3
- Concealer Mint
- Concealer Yellow
- Rouge Sunrise
- Finishing Veil Matte
- Bronzer
- Borste Baby Kabuki


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur använder du flytande concealer ? :)

2011-01-26 @ 12:21:34
Postat av: SVAR

Jag använder mig inte av flytande concealer :)



Jag använder mig av mineral concealer och då använder jag en concealer borste och duttar under ögonen och andra partier.

2011-01-26 @ 12:41:00
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

berätta gärna i bloggen sen hur dom va :)

2011-01-26 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0