MIN BEDÖMNING OM TIKEI'S S MINERALSMINK



Det är många av er läsare som vill veta vad jag tycker om mitt smink jag beställde från TiKEi.se. Därför har jag skrivit lite nedanför vad jag tyckte om produkterna.

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mineralsminks-produkter från TiKEi, produkterna ger ett naturligt resultat, känns väldigt mjuk och skön mot huden, produkterna består av 100 % naturliga mineraler och ger ett perfekt reslutat som håller hela dagen och natten. Jag kommer absolut fortsätta att använda detta sminket!

Mineral foudationen är riktigt bra, den är lätt att applicera och ger ett naturligt resultat och det går få ett mer täckande resultat om så önskas. Den känns väldigt mjuk och skön mot huden och irriterar ingenting. Den passar vid vilka tillfällen som helst och den håller hur länge som helst eftersom den är väldigt dryg.

Finishing Veil matt, det är som ett puder som man applicerar över sin mineralfoundation, den passar mig bra eftersom jag har lite fetare hy och den motverkar din glansighet.

Mineral rouge, jag föll för produkten sunrise och den är väldigt dryg och därför ska man bara ta lite åt gången. Den ger också ett naturligt och fint resultat.

Mineral bronzer, den ger ditt ansikte en fräsch look och är också superdryg, så man behöver bara lite åt gången med denna produkten också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan nästan tro att du är sponsrad haha ;) Är de verkligen så bra? :)

2011-02-01 @ 00:01:52
Postat av: Anonym

Visa hur du sminkar dig ? :)

2011-02-01 @ 06:35:17
Postat av: SVAR

- Haha, ja det kanske man kan tro, men så är inte fallet. Jag är inte sponsrad, jag skrev bara vad jag tyckte om sminket och att jag är väldigt nöjd med det :D



Billigt och superbra ...



- Vi får se om det kommer ett inlägg där jag visar hur jag sminkar mig :)

2011-02-01 @ 09:39:38
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: nikki

Jag funderar faktiskt på att testa deras, jättebilligt ju. Körde du på prover först eller gissade du vilken färg du va ? :)

2011-02-01 @ 21:18:56
URL: http://johanssonnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0