Svar på tal

my om HETT I HÖST:
heej! gillar verkligen din blogg för det första!sen undrar jag hur du får allt att gå ihop sig? Jobb, träning, umgås med vänner, familj och pojkvän, tid för dig själv. Hur hinner du och orkar du med allt? :)


Svar: Tack så jätte mycket, det är alltid lika kul och höra. Jag har fått den frågan tidigare om hur jag får allt att gå ihop sig.

Det gäller att planera och prioritera, jag planerar oftast den kommande veckan i förväg om jag ska hinna med och göra allt jag vill. När man har fasta jobb tider, så vet man när man är ledig och har tid och göra det man vill och kan. Därför är mitt tips att börja planera, då hinner man med mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra ett inlägg på hur du sminkar dig? :) Det bara lyser om dig ska du veta!

2010-09-16 @ 22:09:18
Postat av: SVAR

svar - Jo det ska vi kunna fixa tror jag allt, ska försöka och se om jag lyckas med det. Det är värt ett försök ;P Tack va gullig du är.

2010-09-16 @ 22:22:43
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla gör ett videoinlägg:D? hade varit grymt haha :D puss på dig söta tjejen och din underbara blogg.

2010-09-16 @ 23:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0