Söndagsfika

Nu åkte precis min mamma, bror, mormor, gudmor och hennes man Mats härifrån. Jag bjöd dom på fika och sen har vi suttit och pratat och haft det mysigt här hemma hos mig och min sambo. Jag älskar och höra att folk tycker om min lägenhet, man blir så glad av det.

Tidigare idag var jag som sagt uppe på A6 med Sanna, fick med mig lite bra och ha saker till resan. En strandväska som jag behövt väldigt länge, kanske lite sent nu såhär efter sommaren. Fast den kommer till användning i Cypern nu i en vecka iallafall ; ) Åh jag kan knappt fatta att jag och mammsen åker iväg imorgon, det ska bli underbart och komma iväg och koppla av. Jag är väldigt glad över att hon frågade om jag ville följa med henne för vi kommer ha det jätte mysigt . . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa din lägehet? vore skojjigt :D

2010-09-05 @ 19:48:50
Postat av: svar till anonym

Jag ska, har sagt det ett tag nu ;P men fixat det efter Cypern. Det är ju inte helt färdigt än, eftersom vi nu ska fixa ny soffa och lite så. Vi är trött på våra gamla möbler ;P men lovar snart. Så håll ut, kramkram!

2010-09-05 @ 19:53:21
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0