Presentkort

Jag kom hem för en liten stund sen, jag har plockat lite här hemma och nu måste jag börja tänka på vad jag ska ha på mig ikväll. Jag har iallafall haft en jätte mysig dag med Sanna, vi möttes upp på stan vid tio och stod och väntade på att bli insläppta på H&M. De hade ju ny öppning idag i nya och fräscha lokaler och de 100 första som kom in fick 200 kr i presentkort och jag och Sanna lyckades få varsitt. Vi trodde det var rätt kört när vi kom med tanke på allt folk, men det var det inte. Efter i över en timme inne på H&M tog vi en mysig lunch på kaffe bönan och pratade lite och hade det trevligt som alltid.

Ne nu måste jag börja leta bland mina partykläder, hörs senare!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Å är de din vita kompis :)

2010-09-17 @ 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0