HELDAG

Godkväll! Jag kom nyss hem från pärlan Johanna, vi har haft en heldag hon och jag. Vilket har varit lika mysigt och roligt som alltid. Vi har kollat på bilder från Cypern, ätit en mysig lunch på Salotto, varit på stan, bakat dumlekakor (super goda blev dom), fikat och sen avslutade vi kvällen med lite kvällsmat och tv.

Nu är jag hemma igen och tänkte krypa ner i sängen och sova snart, för imorgon ringer klockan vid 05.00. Jag hoppas att jag kommer upp imorgon, för det var ett tagsen jag började jobba vid sex på morgonen. Fast det ska nog inte vara några problem ; )

Sen vill jag även säga  idag igen att va roligt att jag fått så otroligt många nya läsare, igår hade jag besöksrekord men jag har även besöksrekord idag. Så roligt är det, jag hoppas ni stannar allihop : )




Kommentarer
Postat av: sandra

mysigt!var ligger salotto? :)

2010-09-16 @ 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0