Finally

Äntligen är jag hemma från jobbet och jag är helt slut. Vi hade massa att göra idag, vilket är roligare och då går även tiden fortare. Jag behöver som jag sa tidigare en powernap med tanke på min dåliga sömn inatt. Fast först ska jag städa lägenheten och laga lite mat till mig och R.

Senare idag blir det träning på friskis och efteråt en powerwalk runt munksjön med pärlan Johanna. Nu kör vi igång med hårdträningen igen, det ska bli skönt. Har ni några goa nyttiga recept och dela med er av? Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skrriva recept som du äter ? :)

2010-09-16 @ 14:19:42
Postat av: Miranda

Syns inte att du någonsin slutat hårdträna ;) Av alla dina fina bilder och även i verklignheten så har ju du PERFEKT kropp :) Tight och en riktigt drömkropp!!

2010-09-16 @ 14:39:16
Postat av: SVAR

Svar till Miranda - Åh va söt du är, tack så jätte mycket. Va glad jag blev när jag läste detta :)



Svar till anonym - Jo det skulle vi kunna ordna ;D

2010-09-16 @ 15:16:55
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Miranda

Jag är bara ärlig :)

2010-09-16 @ 16:52:50
Postat av: Anonym

MIn fiiiina alexandra. kram din gudmor

2010-09-16 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0