Färdig packat

Jag hann med en powerwalk innan det var dags för myskväll med min kärlek, vi köpte med oss lite god mat och nu har vi precis kollat klart på en film. Nu ska vi krypa ner i sängen och sova, jag ska krama honom hur mycket som helst. En vecka är inte mycket om man jämnför med Johannas pojkvän som är iväg i 8 veckor. Så jag har lovat att inte klaga ; ) haha.

Men imorgon vid 14.00 rullar bilen till Göteborg. Vi får även sällskap till Landvetter, eftersom min pärla Johanna och Julia också ska till Cypern. Vi åker till och med samma plan dit och hem, hur kul som helst. Fast vi bor inte på samma ställe : ) Men vi tyckte det var perfekt eftersom vi kunde åka tillsammans till flygplatsen allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0