FIKA


Visst hade jag gjort det fint på fatet med allt gott?

Nu gick mina kära gäster för en liten stund sen, det var super mysigt och trevligt. De va så söta och hade med sig en present till mig och min sambo. Vi fick en till sån fin Iems tallrik som ni ser på bilden ovanför, precis samma lila färg och det var precis vad jag behövde. Jag håller ju på och samlar på dessa fina tallrikar, så det kunde inte bli bättre. (Tack ännu en gång)

Vi har suttit och fikat, pratat, skrattat och haft det mysigt hos mig. De tyckte lägenheten var jätte fin och det är alltid lika kul och höra att folk tycker om ens lägenhet. Man blir så glad, vi hörs senare goingar!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jag har massa Mateustallrikar i grått men älskar den nya färgen Plommon. Superfin är den!

2010-10-22 @ 15:19:41
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0