Brunett?

Efter att pärlorna Johanna och Julia färgat håret brunt har jag blivit allt mer sugen på att bli brunett. De var precis lika blonda som mig, Julia var till och med blondare. Jag har sagt det förr att jag nån gång vill testa att bli brunhårig, men aldrig vågat? Vågar jag? Ska jag? Hjälp mig, vad tycker ni?

Tanken har som sagt slagit mig innan de blev brunetter, så det är inte något jag gör bara för att de gjort de. Men klart man fick mer smak när de blev så snygga i det ;)

Bild: Vi tre, Cypern 2010.



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jaa, gör det! tror du skulle passa :) det är ju alltid kul och testa!

2010-10-11 @ 21:03:20
URL: http://vanessasternklint.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker intea tt du ska bli brunett. bara fölra tt andra gör det tycker inte jag du ska göra det. du passar väldigt bra i blondt o du komme rångra dig efter ett tag om du färgat ditt hår att du vill få tillbaka din "normala" hårfärg igen.

2010-10-11 @ 21:04:02
Postat av: Linnea

alltid fint att vara brunett ;P

2010-10-11 @ 21:07:24
URL: http://linneaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Do it do it do it gumman :) lyssna inte på kommentaren innan!! Du skulle vara super snygg i det och det går alltid att bli blond igen. Kom igen man lever bara en gång ;) love you Babe

2010-10-11 @ 21:31:25
Postat av: Anonym

Jag tror du skulle vara fantastiskt snygg i brunt hår. Jag tycker personligen att alla brunetter är VACKRA och att blondiner bara är söta. Vad kan hända? Kul att testa något nytt och du har ju ändå redan pojkvän så blire skit så gör det ju inget. ;)

2010-10-11 @ 21:42:19
Postat av: Anonym

Du ska absolut inte bli brunett, du är finast i blond :)

2010-10-11 @ 21:42:46
Postat av: Anna

Nej nej blond, alltid blond :D

2010-10-11 @ 21:44:11
Postat av: Anonym

nejnej blond ska du va ! om jag får vara helt ärlig var dom andra snyggare i blont med säger inte att det är fult bara snyggare med det blonda :)



och ångrar du dig kommer du förstöra ditt hår när du ska byta tillbaka ,

2010-10-11 @ 22:24:22
Postat av: ida

haha kul att folk inte vågar skriva sina namn ens när de kommenterar om vilken hårfärg... :)

men jag tror du hade passat jättebra i brunt också, kul att testa ju. fast de är klart, du måste ju komma ihåg att blonds have more fun ;)

2010-10-12 @ 07:44:11
Postat av: sofia

Jag testade de förra året, jag trivdes jätte bra i mitt mörka hår. Men problemet var att man får utväxt snabbt och måste hålla på att färga det hela tiden, sedan blev det dyrt och tog lång tid att få tillbaka den blonda färgen. Vill du och har råd med allt som kommer tillkomma runtomkring så tycker jag absolut att du ska färga det, för jag tror du kommer att passa i det.

Jag är sugen på att bli brunett igen men jag får nog vänta ett tag, har precis blivit blond igen. :)

Men kör på!



Kraam!

2010-10-12 @ 07:45:01
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://fghse.blogg.se/images/2010/alexandrawandeby_111825426.jpg



jag tycker du skulle passa som brunett, se länk:)

2010-10-12 @ 16:36:46
Postat av: jonis

Pärlan, du kommer vara fin i vilken hårfärg du än väljer :) <3

2010-10-12 @ 17:47:49
URL: http://jonnacarlgren.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tror absolut att du skulle passa i brunt. Om inte så är det inte hela världen utan det går att färga tillbaka. Bara man har lite tålamod :)



Plus att man måste våga testa lite ibland.

2010-10-12 @ 23:54:10
Postat av: Liz Wandeby

Du vet det sitter i själen..och visst det kan vara roligt att vara brunett för en dag..men jag vet av egen erfarenhet... att inom en vecka vill du vara blond igen har en peruk du kan låna...kram faster Liz

2010-10-13 @ 10:15:48
URL: http://www.lizanartforyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0