I LOVE YOU


Vi två i söndags.


När jag kom hem från jobbet, kom jag hem till tända ljus i hela lägenheten, kvällsmaten serverad och en underbar pojkvän. En sån sak kan göra en varm i hela kroppen! Idag på jobbet gick det lika bra som vanligt, jag trivs verkligen jättebra. Fast det visste ni ju redan att jag gör ; )

Strax ska jag gå och lägga mig, men först ska jag kolla på Paradise Hotel som vanligt mån-tors. Hoppas ni haft en jättebra dag, inlägget om nagellacket kommer upp imorgon. Håll utkik då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem tycker du minst och bäst om i Paradise ? :)

2010-12-01 @ 01:46:06
Postat av: Alexandra

Jag har väl ingen direkt favorit eller så, men den jag gillar minst är nog Melissa!

2010-12-02 @ 09:04:47
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0