MÅLAR

Nu är både min pappa och bror här och hjälper mig och Robin i köket. Vi håller nämligen på och målar om väggarna till "stockholms vita". Vilket kommer känns mycket bättre och det kommer bli så fint i vårt kök. Sen är det bara toan kvar, som vi förhoppningsvis kommer få fixa till lite. För det är det enda stället jag inte gillar i vår lägenheten, haha. Men som det verkar så kommer vi få renovera toan längre fram, så jag får väl bara stå ut och vänta ; ) Annars känns allt riktigt bra, både jag och min sambo känner redan den där hemma känslan. . .



Kommentarer
Postat av: Ottilia

Ta kort och visa lägenheten sen när den är klar! :D

2010-03-08 @ 15:58:20
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0