Jobbat klart

Kom precis hem till Pappa och min bror, tänkte spendera resten av min fredagkväll här. Eftersom min älskling har fifakväll hemma hos oss med 8 killar, så de har tagit upp både tvn i vardagsrummet och i sovrummet. Därför kände jag att det inte var något stor idé att sitta hemma . . . Men det är alltid lika mysigt att umgås med familjen!

Innan jobbet idag, mötte jag upp Sanna på A6. Jag hittade jätte mycket fint jag ville ha, flera toppar och några klänningar. Men jag höll i pengarna, va duktig jag är ; ) Det blev även en fika på Espresso house och massa prat. Vilket var lika trevligt som alltid! Men nu ska jag kolla på film med pappa och bror.

Ha en fortsatt trevlig kväll godingar!


Bild: Sanna och jag på kryssning i februari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0