2 år och 11 månader

Tänk va tiden går fort och jag är otroligt lycklig tillsammans med min pojkvän.
Idag är det våran dag, vi har varit tillsammans i 2 år och 11 månader idag.

Nästa månad har vi varit tillsammans i 3 år, jag älskar dig min prins!


Men kom iallafall hem från jobbet för en stund sen och möttes av min kära sambo
och hans underbara familj som är här och hälsar på tills imorgon. Därför blir det inte mer uppdatering idag, lovar att det blir bättre imorgon. Hoppas ni haft en mysig kväll, kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du köpt den där svarta väskan du hade på nått kort?

2010-03-13 @ 10:06:53
Postat av: svar till anonym

jag har köpt den i thailand :D

2010-03-13 @ 22:22:24
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0