Sunshine

Ooops, jag har visst sovit bort lite av den soliga morgonen. Fast jag kan lova er att jag behövde det, med tanke på att jag och Emmie knappt sov en blund på planet hem igår. . . Sen tar det ett tag att komma in i rutinerna igen : ) Men nu är jag på fötterna igen och ska återgå till vardagen på riktigt.

Idag ska jag fixa rummet, då alla mina kläder ligger överallt eftersom jag skulle visa Robin vad jag köpt igår. Och det är en heldel, men jag ska nog orka ta kort på allt en dag när jag har tid. Senare ska jag hem till min kära familj och fira Mammas examen med några vänner till oss, efteråt ska jag träffa pärlan Johanna. Sen ska jag även hinna med och träna ett pass idag, blir nog en löprunda runt munksjön. Återkommer senare idag. Love from me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0