Sommar

Jag har haft en underbar dag på stranden med min pärla Johanna. Efter stranden blev det en runda på stan, men jag höll i pengarna. Vilket är bra för och vara jag ; ) Men nu har jag varit hemma hos min familj, eftersom jag lyckades glömma nyckeln hemma till min lägenhet. Fast det gjorde väl inte så mycket, eftersom det är alltid lika mysigt och komma hem till familjen och umgås lite . . .

Ikväll ska jag ut och gå, sen ska jag och Robin till våra kära vänner och hjälpa dom och flytta. För min kära Sanna ska flytta ihop tillsammans med hennes pojkvän och det ska bli så kul att hon ska bli en liten jönköpingsbo nu framöver. Återkommer senare ikväll, hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0