NEW WEEK

Ny vecka, nya tag och en vecka kvar till semester! Jag började dagen med en löprunda runt munksjön, vilket var riktigt skönt Men otroligt varmt, när jag kom hem körde jag även magövningar. Sen var det bara till och hoppa in i duschen för och sedan möta upp Emmie och Sanna på stan. Vi gick och kollade lite där, sen åt vi lunch på piren och till sist åkte vi upp sväng upp till A6 . . .

Nu ikväll har jag umgåts med goingen Louise, vi möttes upp på Wayne's uteservering och satt där ett bra tag. Vi har alltid mycket och prata om, så det var himla trevligt. Jag skulle egentligen gått till friskis nu ikväll efteråt. Men jag kom på att det stänger 21.00 nu över sommaren, så det fick jag hoppa över. Jag har iallafall haft en riktigt bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0