Vätskebrist

Det blev inget solande idag heller för min del, eftersom när jag hade slutat kom alla molnen fram ännu mer. Fast hann med ett litet dopp och träffa lite folk på stranden i alla fall, men efter en halvtimme åkte jag hem igen. Efter det cyklade jag hem, sen mötte jag och Robin upp Sanna och killarna nere på jordbrovallen och lirande lite fotboll i 30 graders värme. Killarna övertalade oss tjejer att spela och jag måste säga att det finns nog lite fotboll kvar i blodet.

 

Visste väl att jag skulle få mer otur idag! När jag duschade innan höll jag på och svimma, det var riktigt läskigt. Jag fick panik, antar att jag druckit för lite vatten under dagen. Sen har jag nog inte riktigt kurerat mig ordentligt då jag var sjuk. Resten av kvällen blir lugn, ska kolla på fotboll här hemma med mitt hjärta och bara mysa.

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0