Torsdag

Hej allihop! Förlåt för dålig uppdatering, men just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar eftersom vårat internet har slutat fungera. Vet inte vad som är fel, men jag får kolla upp det så fort som. Gårdagens middag ute på piren var jätte trevlig och mysig, kan inte bli annat med min fina och våra kära vänner. Kvällen bestod av god mat, vin, skratt och prat. . . Tack ännu en gång!

Idag vaknade vi strax efter 09.00 och sen vid 10.00 kom Sanna och Joakim hem till oss, eftersom vi hade bjudit hit dom på frukost. Efter det var det tänkt att vi skulle gå ut och lägga oss i solen, men vi tyckte det var alldeles för dåligt väder. Istället åkte vi upp till IKEA och kollade där ett bra tag och sen lunchade vi där och nu i eftermiddag har jag och min pojkvän bara tagit det lugnt och myst. För nu åkte han precis till Göteborg till några killkompisar och stannar där tills på lördag, sen kommer jag ner till Gbg på lördag morgon och sen ska han och jag tillbringa hela dagen i gbg och på kvällen åker vi till Halmstad. Men nu ska jag hem, för om en timme kommer mina underbara vänner Lovisa och Jenny till mig. Återkommer med bilder och uppdatering när internet har börjat funka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0