My love.

Imorgon kommer äntligen min kärlek hem, jag har saknat honom massor!

Nu ska jag sova iallafall, eftersom jag inte har varit helt hundra idag. Jag har fått feber och näsan och ögonen rinner fortfarande för fullt. Jag får inte stopp på det, vilket är skit jobbigt! Ni som har allergi förstår mig. Jag återkommer imorgon igen med bättre uppdatering (internet är nog fixat tills imorgon också, hoppas jag!)

Jag tänkte även tipsa er om en väldigt bra blogg imorgon, missa inte det!

Bild: Jag och min kärlek en kväll förra veckan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det!!! lyktan kmr från iems på a6!!!! kramis

2010-07-09 @ 15:17:12
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0