Min morgon började mindre bra, det började...

img_0166 (MMS)

Min morgon började inte jättebra, det började med att jag hoppade upp ur sängen och sa till min sambo "hallå, jag har börjat jobba och jag öppnar om tre minuter". Fast då var kl:06.27 och den tiden öppnar vi bara på vardagarna och jag säger bara vilken tur att det är söndag idag då ;) Så det var bara till att somna om igen, men när jag väl skulle upp på riktigt så krossade jag ett glas med vatten i som stod brevid sängkanten. Vad kommer hända mer idag egentligen? Haha. Nog om det, idag ska det bli toppen väder igen. Tyvärr fick jag inte njuta av vädret igår eftersom jag jobbade. Därför ska jag passa på idag när jag slutat jobba i eftermiddag. . . Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0