Min helg

Jag som trodde att jag skulle uppdatera när jag var i Halmstad, men jag hade ingen lust alls. Därför tänkte jag dra lite kortfattat om vad jag gjort hela helgen.

Min helg.
Fredag: Då jag och R åkte ner till Halmstad, vi var framme på kvällen och sen bestod resten av kvällen av massa prat, mys och god mat med mina svärföräldrar och R's syster och systerdotter.
Lördag: Jag började morgonen med en powerwalk med svärmor uppe på gallberget, sen när vi kom hem igen, var det dags och fixa iordning sig för lite fika och shopping på stan med hela familjen. Kvällen tillbringades med bästa Elin och några andra härliga Halmstad tjejer. Det blev grilling, vin, tipspromenad, skratt och dans under kvällen hemma hos Sabina, tack för en jätte bra kväll tjejer!
Idag: Har vi absolut inte gjort någonting, vi har bara umgåts allihop och tagit det lugnt hela dagen. Precis så en söndag ska vara utan några måsten . . .







Mer bilder från helgen kommer upp imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0