Nyfiken?

Hej allihop! Jag har inte haft någon tid alls att sätta mig ner och blogga. Min dag började med jobb i 6h på morgonen, sen mötte jag upp underbara Sanna för en runda på stan och en mysig lunch på piren. Det var supermysigt som alltid, hon är bra. Men efter ca fyra timmar nere på stan, är jag nu hos min familj och hälsar på lite. Fast det känns som jag kommer att somna vilken minut som helst, därför tänkte jag ta en powernap nu, sen ska jag bege mig hemåt och ta på mig träningskläderna och köra ett hårt pass.

Jag kunde dock inte hålla i pengarna idag, så det blev lite smått och gott som fick följa med. Är ni nyfikna? Iåsfall håll utkik, så får ni se dagens inköp lite senare.

Update: Bilder från idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0