Work

God morgon goingar!

Idag är jag uppe rätt tidigt, eftersom jag börjar jobba nu vid 08.30-13.00. Efter jobbet ska jag snabbt ner till stan en sväng, sedan träna på friskis med Robin. Senare framåt kvällen blir det avskedsmiddag för min underbara vän Emmie, som åker iväg på onsdag. (jag kommer sakna henne massvis)

Angående filmen "Avatar" igår, kände jag att det inte riktigt var en film som jag gillade jätte mycket. Men om man bortser från det, så var den riktigt bra. Sevärd enligt min man! ; ) Ha en underbar dag, återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja den var kanon:) Hoppas din kväll var toppen med gullan! Snart åker ni ;)

2010-01-02 @ 10:11:18
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0