VARMT

Nu ar det tredje dagen har i varma Thailand, vi har det alldeles underbart. Just nu befinner vi oss pa on Koh Lipe, som ar hur fantastisk som helst. Stranden ar helt vit och havet ar jatte blatt, rena paradiset! Vi har haft sol varje dag och over 30 grader, sa man har fatt lite farg nu iallafall . . . och brant sig pa vissa stallen, sen har man tusen myggbett ocksa ;) Inte lika harligt eftersom de blir sa forbaskat stora, haha.

Men idag har vi varit ute en hel dag och snorklat runt fina sma oar, atit gott, tagit massage och haft det riktigt skont. (jag har massa bilder och visa nar jag kommer hem) Imorgon ska vi troligtvis till en malaysisk o som heter langkawi. Det ska finnas jatte mycket shopping dar och det ar nagot man aldrig fa nog av, konstigt nog sa har jag faktiskt inte shoppat an har pa on. Men det kommer sen ; ) Nu maste jag avrund har, tiden gar ut snart. Ha det jatte bra, lovar att uppdatera snart igen. Karlek!


P.s Emmie underbara van,
jag tanker pa dig varje dag.
Saknar dig och Alskar dig


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så härligt det låter!

2010-01-11 @ 07:32:44
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hej pluttan :) Haha skojar du med mig ?! Har ni bokat de med ?! Haha världen är liten alltså. Då kan vi ju säga om de var värt de eller inte ;) haha! Hoppas ni har de bra! Så ses vi snart, för i mon åker vi :D Pussss

2010-01-11 @ 15:42:40
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njut av ledigheten, visst är det helt underbart i Thailand ..:) hälsa Robin kram till er båda

2010-01-12 @ 06:39:43
Postat av: amanda wencel

shoppa lite billiga kläder till mig, hahaha;d hoppas ni har det toppen.. vi ses när ni kommer hem:D PUSSS

2010-01-12 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0