Thailand

Ikväll åker jag och Robin äntligen till Thailand, planet går vid 23.10 från Arlanda. Men innan dess så ska jag ta en mysig frukost fika med Johanna nu kl:10.00, vi får se vart vi hamnar, eftersom allt inte är öppet idag ; ) Men det löser vi nog . . . Det snöar riktigt mycket ute nu, är glad att jag slipper såhär mycket snö för det har minst kommit 20 cm sen igår. Resten av dagen kommer bara bestå av små fix inför resan, måste köpa lite saker och sen bara packa ner allt. Framåt 17.00 åker vi här ifrån Jönköping och blir borta i två veckor. . . Åh va jag längtar nu efter lite värme, hoppas bara att man får vädret på sin sida också (vilket vi inte fick förra året). Jag får hålla tummarna att det blir fint. Skriver mer senare, kärlek!


Bild: Thailand 8 januari 2009


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh jag är avis!! njut ordentligt. Kram! :)

2010-01-06 @ 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0